Photobucket

dinsdag, maart 21, 2006

Wat je zelf doet, doe je beter.

Een paar dagen terug meldde ik u dat ik begonnen was aan het schrijven van een nieuw Dagboek, voor volgende vrijdag.
U mocht uw creativiteit botvieren op de titel die, al zeg ik het zelf, een beetje suggestief is.
Ik kreeg slechts één reactie, en Tony sloeg dan nog de bal mis.
Misschien wordt het wel iets mysterieus ...?
Gelukkig had ik wel inspiratie, ondertussen is het doorgestuurd naar de redactie, donderdagmiddag begint men te drukken, en het resultaat staat vrijdag in de B & T, en in primeur al vanaf donderdagavond op deze blog.
Want daar dient deze webstek toch voor.
Een tipje van de sluier ? Doe Maar, rechten, regeltjes, trouwen, ambtenaars en houden van. Niet noodzakelijk in deze volgorde.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home