Photobucket

donderdag, juli 23, 2009

Interview Arend Otten uit Hoogeveen on Vimeo

Interview Arend Otten on Vimeo:

"Het Arend Otten plan

Ik wil persoonlijk een bod doen op alle geproduceerde melk in Europa.
Dit gebaseerd op de manier waarop in Canada de melkprijs wordt bepaald.

Mijn achtergrond
Ik ben Arend Otten wonende te Hoogeveen en sinds 1973 werkzaam in de agrarische makelaardij.

Waarom doe ik dit?
Het is noodzaak.

De achtergrond van dit plan
Vanaf 1983 begeleid ik boeren bij emigratie naar Canada. Hierbij kwam ik in Canada in aanraking met de Milk Marketing Board en het Canadese quotumsysteem. De Milk Marketing Board stelt, in tegenstelling tot Europa, de uit te betalen melkprijs vast op basis van een kostprijsindex."

Lees vooral verder op de link bovenaan

Of bekijk de video :

Interview Arend Otten from Co Scholten on Vimeo.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home