Photobucket

zaterdag, januari 12, 2008

Reisverslag naar USA naar de Van Bakel bedrijven.

In 2006 heeft Alexander nog een periode voor ons de koeien gemolken als vervangboer op ons bedrijf.
In 2007 heeft Frederick nog een periode voor ons de koeien gemolken als vervangboer op ons bedrijf.
Eind vorig jaar zijn deze 2 jongelui op reis geweest naar een aantal Van Bakel melkveebedrijven in de USA.


U kan de mooie fotoreeks hier bekijken als diamontage , o.a. met de opbouw van een unieke 100-stands carroussel melkstand.

4 Comments:

At zondag, januari 13, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

wat zijn wij toch grote prutsers hier in vlaanderen als ge dat allemaal ziet

 
At maandag, januari 14, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

Prutsers?
ik zou liever hier boeren dan ginder boeren hoor (als je dat nog boeren kunt noemen)

 
At maandag, januari 14, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

der lopen hier en daar toch koeien bij met ne heel korte staart,...

 
At maandag, januari 28, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

goede avond,

ik ben afkomstig van west vlaanderen,
en ben zelf ook actief in de landbouwsector.
ik ben al een tijdje op zoek naar fotos en verslagen naar de boerderijen van Van Bakel, graag had ik eens geweten of er nog zon rondreisen worden gedaan naar die boerderijen.
heeft er iemand meer info hier over gelieve me dan te contacteren op ts_tjekarel@hotmail.com

alvast bedankt

 

Een reactie posten

<< Home