Photobucket

donderdag, januari 17, 2008

Dagboek 25 Herinneringen, aan zoveel mooie dingen ....

Voor het boerenweekblad Boer & Tuinder maakte ik weer een nieuw Dagboek.

U kan het morgen lezen in uw favoriete weekblad, of u kan het, als beste vrienden ondereen, nu al bekijken op
www.mijndagboeken.wordpress.com


Mijn inspiratie haalde ik bij het bekende liedje van Marva.

Herinneringen, aan zoveel mooie dingen.

Herinneringen
Aan zoveel mooie dingen
Dwalen dag en nacht
voortdurend door m'n geest
'k Zie ieder straaltje
Elke hoek, ieder plaatsje
Daar waar ik eens met jou
gelukkig ben geweest

Een zomerland
Een kleine haven
Een wandeling hand in hand
Langs het goudgele strand
Een regendag
Een kille avond
Een vaarwel in de kou
Dat is al wat me rest uit die tijd met jou

Het is voorbij
Het kon niet duren
Dat wisten jij en ik
Reeds voor alles begon
Maar ik beleef
Die mooie uren
Weer in iedere droom
Want dan is er geen paar
dichterbij elkaar

Herinneringen
Aan zoveel mooie dingen
'k Zie ieder straaltje
Elke hoek, ieder plaatsje

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home