Photobucket

vrijdag, september 28, 2007

Het leven van de boer'n van vroeger.

Een tip van Katrien:

een liedje over het leven van de boeren van vroeger.

Wel even apart, maar in zekere zin wel mooi.

Filmpje

Leef je kir in int leven van de boeren van vroeger
Tleven van de boeren van vroeger was anders
dan de boeren under leven in de hedendaagsen actualiteit van tegenwoordig
beleven

de koeien waren anders, de kiekens waren anders
de keuns waren anders, de zwiens waren anders
en de boerinn waren anders
twas verre allemoale anders vroeger

Ist me wel nog weerd,zwoegen lijk e peerd
Kwerken me int zweet
klopen slecht gekleed

Mor der is nog hoop
Ken nieuwe kleren besteld ah
Voe te werken up me veld ah
onbekend maar goeÖ
Ömodeontwerpster Elles de Koe

Ken bie elles de koe besteld
Ken de koe bie elles besteld

Bikkembergs got teveel geld
Bikkembergs got teveel geld

Leef je kir in in tleven van de koeien van vroeger
dhalve koeien van vroeger gaven dubbel zoveel melklijk da de nhelft van de vulle koeien vandoage moageremelk in under volgeautomatiseerde staln nog levert.
gin melk voe me kiekens
gin eiers voe me zwiens
gi leer voe me botten
gin eten voe me joers
gin kienders voe de paster
en den AVeVe bestond nog niet

Ist me wel nog weerd,
zwoegen lijk e peerd
Kwerken me int zweet
klopen slecht gekleed

Leef je kir in int leven van de boeren van vroeger
Tleven van de boeren van vroeger was anders
dan de boeren under leven in de hedendaagsen actualiteit van tegenwoordig
beleven

Labels:

3 Comments:

At zaterdag, september 29, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Leuke tekst...en aan elke tijd is er wel iets dat goed is/minder goed is! Dat houdt het geheel min of meer in evenwicht ;)
Groetjes,
Annemie

 
At zaterdag, september 29, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Dit vind ik nu echt eens een superzalig nummertje. Van de groep, The Violent Husbands, ligt de nieuwe (en eerste) CD overigens sedert deze maand in de winkelrekken. Een aanrader!

 
At dinsdag, oktober 02, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Menck, het doet me plezier dat jij deze groep ook kent.
Ik kende ze niet, maar ik krijg dat nummer niet meer uit mijn hoofd

 

Een reactie posten

<< Home