Photobucket

dinsdag, september 11, 2007

Een goed persbericht? (2)

Ik had jullie gevraagd om mij te signaleren of er iets van mijn Persbericht in de kranten te vinden was?

De reacties waren niet .... overweldigend.

Ik heb me laten vertellen dat er voor de Prijskamp een artikel in Het Laatste Nieuws stond.

Op de Prijskamp zelf hadden we, het leek wel perfekt getimed, juist op het moment van de verkiezing van de kampioenes jonge koeien en oude koeien roodbont en zwartbont een bezoek van het camerateam van Focus/WTV.
En als leidraad gebruikten ze de tekst die ik hen doorgestuurd had.
Ikke een beetje trots natuurlijk.
Ik heb er nog niets van gezien op Focus. Misschien komt het nog ....

Maar ondertussen is de Prijskamp voorbij.

Dit bericht stond in Het Nieuwsblad

West-Vlaanderen verkoos mooiste uiers
GISTEL - In Gistel zijn dit weekend de mooiste uiers van West-Vlaanderen verkozen.
De titel in de categorie roodbont (wit en bruin gevlekte koeien) was voor Faber van Lieven Ryckewaert uit Harelbeke.
In de categorie zwartbont (wit en zwart gevlekte koeien) ging de onderscheiding naar Uralyn Vlabel van Jacques Monbaillieu uit Zuidschote, voorzitter van de Westhoek Holsteinvereniging.
De provinciale wedstrijd werd gehouden ter gelegenheid van de 12e editie van Agro Markt, een tweejaarlijkse ontmoeting voor land- en tuinbouwers.

België had zich eerder kandidaat gesteld om het Europees kampioenschap voor zwart- en roodbont te mogen organiseren in 2010. Zwitserland kreeg echter die de meerderheid van de stemmen en mag het evenement organiseren.
ivb (belga) (met dank aan Sister Susie voor de tip)

En wat hoorde ik deze morgen iets na 8 uur op Radio Donna?
Er werden wat bizarre krantenkoppen besproken.
En plots hoorde ik iets over de mooiste uier.
Men trok het in het belachelijke dat de mooiste uier van West Vlaanderen bij Lieven R te vinden was.
Die radiomannen toch.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home