Photobucket

dinsdag, april 17, 2007

At the dentist.

Vanmorgen moest ik dus bij de tandarts zijn. Twee kiezen waren drie weken geleden ontzenuwd, en dat was reuze goed meegevallen, ik ha ddaar dus geen pijn meer in gehad sedertdien.
Ik was net een minuutje te laat op de afspraak (te vroeg komen en in de wachtkamer zitten is niet echt my favorite), ik mocht bijna meteen binnen, toen kwam mijn tandartse met de lakonieke mededeling dat ze het vandaag eens zonder verdoving wilde doen. Mijn mond viel open, ik had al direct de vluchtweg naar de deur in de gaten. Toch kon ze mij overtuigen: als alles verdoofd is weet ze niet hoe diep ze moet/mag uitkuisen in de tandwortel, en als alles wakker is kan ze precies de pijngrens opzoeken.
En zo gebeurde ook, het duurde wel 75 minuten voor de twee tanden, maar als je dat een beetje wil polijsten en opblinken....
Het môment suprême was wel toen ze mij de rekening presenteerde, 230 €.
Mijn mond viel weer open, maar ik sloot hem weer direct om haar niet direct op andere mogelijke gedachten van handelingen te brengen (zonder verdoven)

3 Comments:

At woensdag, april 18, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

ik moet alvast wàt langer werken om 230 euro op te strijken!:)

 
At donderdag, april 19, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Cursief Huigje,
inderdaad, ze zijn bijna rapper uitgegeven dan verdiend.
Ik heb het nochthans nog eens hervraagd hoor, 115 € per tand?
Jawel, ontzenuwen, uitkuisen, vullen, dichten, polijsten.
Gelukkig had ik de kostprijs van de verdoving uitgespaard ....

 
At vrijdag, april 20, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Hallo Luc,

ik heb gisteren ook naar de tandarts geweest en voor 210 euro ben ik mijn twee wijsheidstanden kwijt.
Mag er niet aan denken dat ze zouden zeggen: "meneer, we gaan het eens probeer zonder verdoving". Denk dat ik snel de uitgang zou vinden :-). Binnen drie weken zullen mijn laatste twee wijsheidstanden ook sneuvelen.

Groeten,

Lieven

 

Een reactie posten

<< Home