Photobucket

zaterdag, maart 10, 2007

Clicky, een leuke teller voor op de blog.

Gisteren kwam ik op mijn speurtochten alover het onmetelijke Internet een leuke teller tegen die mij wat meer kan vertellen wat jullie hier op mijn blog allemaal aanklikken, wat jullie bezoeken en vanwaar jullie komen.



Ik had hier al een hele tijd Sitemeter staan maar ik heb hem in een kwalijke bui helemaal naar vanonder in de side-bar verplaatst. Ik kwam er namelijk achter dat hij slechts de helft of tweederde van mijn bezoekers registreerde, en dat vond ik dus niet fijn. Dus ondanks het mooi design van het tellertje is dit in ongenade vervallen.



Daarnaast maak ik ook nog dankbaar gebruik van Google Analytics, die mij zo'n onmetelijke stroom van informatie bezorgt dat ik ze nog niet allemaal kan doorgronden. Bijvoorbeeld is het voor Google Analytics geen probleem om mij de lijst te bezorgen van de laatste 500 zoekwoorden waarmee jullie als bezoekers ooit op mijn blog zijn gekomen.

Nu is er dus Clicky, we zijn nog in de opstartfase maar het ziet er allemaal heel leuk en gelikt uit.

Say hello to Web Analytics 2.0

Learn more

Try the demo

Register now




Voor diegenen die ook een Blog of een Website hebben, je moet het beslist eens uitproberen.

Ik zag de tip bij Tanja Debie

Labels: , , , ,

5 Comments:

At zaterdag, maart 10, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Kan je hiermee bijvoorbeeld ook zien waar ik vandaan kom,Luc?

 
At zaterdag, maart 10, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Johan,
neen, ik kan niet zien op welk huisnummer dat je woont.
Maar waarschijnlijk niet zo ver van de stad A.
(gokje)

 
At zondag, maart 11, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Fout,tenminste ik kan me zo geen stad A bedenken in een omtrek van 30 kilometer.Probeer het nog eens!

 
At zondag, maart 11, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Johan,

de gok naar de stad betrof Amersfoort.Fout?
Maar toch zeker in Ndl.?

 
At zondag, maart 11, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Ja,nederland klopt wel.

 

Een reactie posten

<< Home