Photobucket

donderdag, maart 08, 2007

Soms overkomt het mij (weer eens).

Ik pleit onschuldig.
Ik kan het helemaal niet helpen.
Maar soms overvalt het me, en blijkbaar bij mij meer dan bij anderen.
Zo was ik met nog een viertal kompanen in Parijs op het landbouwsalon aan het wandelen. Ik had enige interesse voor een broodjeskiosk, omdat ik 's morgens nogal vlug had moeten vertrekken.
Plots hoor ik daar mijn naam roepen. Ik kijk rond, en bemerk een man met een groot fototoestel.
Ja, het was zowaar Stefaan Reuse, bezieler van de Brugse Persbond.
Hij was op zoek naar West Vlamingen voor een krantenbijdrage over de landbouwbeurs in Parijs voor Het Laatste Nieuws en voor de Krant van West Vlaanderen (Roularta).
En dus mochten we (alweer) poseren voor de foto, en een klein intervieuw weggeven waarom Westhoek Holsteins met een bus op bezoek was aan Parijs.
Dus ik heb er niet om gedaan, vraag dat maar eens aan Geert, Geert, Jo en Wim.

Labels: , , , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home