Photobucket

maandag, maart 05, 2007

Enquête over droogstand bij melkvee.

Even uw medewerking gevraagd voor het eindwerk van Koen.
Via mail riep hij mijn hulp in om dit eventueel via de blog te verspreiden.

Mijn naam is Koen, ik zit in mijn laatste middelbare schooljaar en moet daarom een eindwerk maken.
Ik kreeg daarbij ook de opdracht om een enquête houden met hetzelfde onderwerp als mijn eindwerk, namelijk droogstand bij melkvee.
Ik ben daarom dus op zoek naar mensen die mij kunnen helpen omvoldoende ingevulde enquêtes te verzamelen.
Ik hoop dat u mij daarmee kan helpen, misschien door dit bericht bijvoorbeeld op uw blog te plaatsen?


De vragen van mijn korte en bondige enquête zijn:
1. Hoelang duurt de gemiddelde droogstand het best volgens u (uitgedrukt in dagen)?
2. welke ziekte met (gedeeltelijke) oorzaak in de droogstand veroorzaakt degrootste economische schade volgens u
(1 aanduiden of bijzetten)?
- Kalfziekte (slaapziekte)
- Slepende melkziekte (productie > voeropname)
- Slechte vruchtbaarheid
- Lage voederopname
- Onvoldoende hersteld uierweefsel => lagere productie
- Lebmaagverplaatsing
- Mastitis
- Andere, namelijk . . . . .
Als bewijs dat ik geen fictieve personen heb gebruikt zou ik nog een naam en beroep moeten kunnen vermelden.
Het adres waarop geantwoord kan worden is eindwerkenquete (at) hotmail.com
Hartelijk bedankt!

Dus gewoon even kopieren, plakken in een Word-documentje en als bijlage naar deze jongen doorsturen. Mercikes.

Labels: , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home