Photobucket

zaterdag, februari 24, 2007

Sloebers!

Een tijd geleden bracht ik u al het nieuws van de fotoshoot van de mooie boerendochters, georganiseerd door een Groningse studentenvereniging en ondersteund door het weekblad Boerderij.
Door één of andere toevalligheid kwam ik nogal redelijk hoog in de ranking te staan van de zoekresultaten, met als gevolg dat wie via Google op zoek was naar "mooie boerendochters" (om redenen die ik niet hoef te weten, echt niet) dikwijls bij mij terechtkwam.
En dat heb ik gezien. Met honderden kwamen ze in die dagen naar deze blog afgezakt, in de hoop iets meer te zien misschien,
Nu, behalve de foto van onze eigen boerendochters (helemaal onder deze pagina) was niet zoveel te zien.
Ik besloot om eens een grapje uit te halen.
Op de plaats waar de post stond over de boerendochters heb ik een alinea bijgeplaatst met een stout woordje erbij die misschien wel een zekere aantrekkingskracht kon uitoefenen. Direct daarna plaatste ik het woord "boerendochters" onder vorm van een link, verwijzende naar een onschuldige foto van dansende boerenmeiden in een zuiders land.
En wat ik beoogde is ook gebeurd: tientallen verlekkerde bloglezers lieten zich vangen en hebben op die link geklikt.
Sloebers toch!

Labels: , , , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home