Photobucket

zaterdag, januari 06, 2007

Vraagje om medewerking.

Jochem was hier vroeger eens op stage in zijn leraren-opleiding.
Men vond vanuit zijn studierichting leraar-in-de-landbouw dat de leerlingen ook voeling moesten hebben, met de normale werking van een landbouwbedrijf.
Dat is nu een hele tijd geleden, nu is hij leraar in Antwerpen.

Regelmatig komt hij nog eens binnenwaaien. (letterlijk soms)
Gisteren kreeg ik een vraagje van hem :

Beste Luc en collega's,
Om mijn school (VTS 3 te Sint - Niklaas) in de toekomst de mogelijkheid te geven om de nieuwe richting (Logistiek Assistent) te laten opstarten, is de directie via een petitie de mogelijkheid aan het scheppen om deze aan de oren te laten komen van de bevoegde minister.
Vandaar dan ook mijn volgend vraagje:
Surf eens naar volgende Site: http://www.vtssn.be/test/buso/Lazz/afdeling_logistiek_assistent.htm en vul aub de petitie in.
Het is de bedoeling dat we minimaal 5.000 handtekeningen verzamelen, door uw medewerking kan u weer een deel leerlingen de mogelijkheid geven om op een aangename manier een toekomst te geven op de arbeidsmarkt.
Met heel veel dank voor de moeite,
Groetjes,
Jochem

Tja, waarom zouden we hem en zijn collega's niet eens een plezier doen?

2 Comments:

At zaterdag, januari 06, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Luc,
Ik ben gaan tekenen,
maar ik zie mijn naam wel niet in de lijst voorkomen...
Moet ik nu nog wachten op een mail of zoiets?

Groetjes

 
At zaterdag, januari 06, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Emiel,

Je moet niet wachten op een mail, ik zie je naam al staan.
Jochem woonde zelfs niet zo ver uit je buurt, geloof ik.
Slaapwel

 

Een reactie posten

<< Home