Photobucket

woensdag, januari 03, 2007

The final COUNTDOWN. Aftellen naar ? ? ?

Ik heb een klein countdown-figuurtje op deze blog geplaatst.

Aftellen? Voor wat?
Feest ? Verjaardag ? Geluk en vrede in 't leven?

Wie het kan raden, en tegelijk de 25.000 ste bezoeker is op deze blog en niet te beroerd is om zich even voor te stellen, deze persoon, die wint de hoofdprijs.



Sorry voor de reclame op deze figuur, let er maar niet op.

Doe ondertussen maar eens een gooi naar de reden voor het aftellen op de comments.

9 Comments:

At donderdag, januari 04, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

moet lukken 25000 in precies 1 jaar!

 
At donderdag, januari 04, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

aftellen naar het moment dat de blog exact 1 jaar bestaat?

x

 
At donderdag, januari 04, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Ja, als ik nu eens eerder was. Nonkel, een uitdaging kun je dit toch niet noemen?

Groet,

 
At donderdag, januari 04, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Johan was de eerste die het juist heeft.Maar ik (jullie) zal over de 25.000 zitten tegen maandag. Ik verwacht het nummertje ongeveer zaterdagmorgen. Wie is de eerste wakker, en wie doet de computer open voor hij zijn koffie opzet of boterhammetjes eet?
Ofwel de nacht afwachten ....
Er staat wel één en ander op het spel, zie link !
@Hanika: je mag niet eerder zijn, je moet een printscreen kunnen voorleggen als bewijs !
Niet foefelen hoor, "I'll be watching you !"

 
At vrijdag, januari 05, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Ik denk dat de verjaardag van de blog (niet echt moeilijk )later komt dan de 25.000!

Ik zit er maar drie (3) meer vanaf!

Benny.

 
At vrijdag, januari 05, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Beste Luc,

Proficiat met uw 25.000 bezoekers binnen het jaar!

We mochten in 2006 onze landbouwsector een opsteker van formaat verwelkomen in de 'nieuwe media' en niet in het minste in blogland.
Een vlotte pen, een brede kijk op de maatschapij en een gezonde intresse wat er in de rest van de wereld gebeurt, de ingrediënten om een 'boerenblog' op te zetten met de -what in a name! - Boerenblog.

Nog voor er op maandag 8 januari de kaarsjes van de eerste verjaardagstaart uitgeblazen mochten worden stond de teller op 25.000 !

Ik ben in de loop van het jaar een trouwe lezer geworden, niet enkel als collega melkveehouder , maar zeker ook door de gelijklopende kijk op de wereld die Luc aan de dag legt.

Ik hoop dat ik tegemoet kom aan uw uitdaging; de reden van de countdown raden en de 25.000ste bezoeker zijn.

Vanharte proficiat, en veel succes met uw blog!

Benny Vangansewinkel uit Peer, Limburg.

Noot ; in bijlage de printscreen van de teller.

 
At vrijdag, januari 05, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

en ik ben er al weer 7 overheen,wie zat hier tussen?

 
At vrijdag, januari 05, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Benny,
Bedankt voor zoveel lof, je gelijklopende blik op de wereld is mij niet vreemd, misschien zien wij elkaar wel op Agriflanders volgend weekend..
Over de 25.000 ste, ik stuur je een mail, maar heb momenteel problemen met mijn GMail, even afwachten aub.

 
At vrijdag, januari 05, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@ Johan,
op mijn teller kan ik zien "wie" er allemaal gekomen is, maar dat zijn alleen maar IP nummers.
Benny was er, en Emiel, en ... ikzelf, als blog-watcher.
Groeten, tot nog eens

 

Een reactie posten

<< Home