Photobucket

zaterdag, januari 06, 2007

Bezoeker 25.000

Ik had een prijs beloofd voor de 25.000 ste bezoeker.
Op voorwaarde van even melden en een bewijsje voorleggen.
Sommigen namen deze opdracht heel nauwgezet en kampeerden bijna aan de computer.
Nietwaar Benny.
Nu is die SiteMeter van mij nogal een raar ding, en het is niet omdat het cijfertje 25.000 op het scherm staat dat je ook die precieze bezoeker bent.
Enfin, met wat opzoekingen en bewijzen in de hand zijn we er wel uitgekomen.
Het heeft me toch wel 2 uur van diverse acties gekost gisteravond om alles in goeie banen te krijgen, dus een wijze les is wel om op basis van deze teller geen zware prijzen meer uit te delen.

En er stond wat op het spel, dat heb je wel gezien als je op de link van de hoofdprijs had geklikt.

Emiel was de precieze 25.000 ste bezoeker, en hij wint dan ook deze bovenstaande wagen.

Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik.

Ik moet hem nu de prijs nog bezorgen.

Hij moet me nu alleen nog laten weten of hij hem als foto-afdruk wil, of dat ik hem zou mogen mailen.

Proficiat Emiel. Kom nog maar dikwijls terug !

4 Comments:

At zondag, januari 07, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Proficiat Emiel, met uw juist klik, op het juiste moment.
We hebben 1 voordeel aan dat tempo dat luc's teller gaat, kunnen we bijna om de maand 'proberen' !

Veel geluk met uw prijs ;-) en veel 'drive' voor uw blog !

Greetz, Benny.

 
At zondag, januari 07, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Bedankt voor de prijs Luc.
Ik kan als bewijs je een gifje van de teller sturen als je dat wil.
Jij kan me dan mijn prijs terugmailen!:-)

Groetjes en nog een keer proficiat

 
At zondag, januari 07, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Benny,
Ja, het gaat een behoorlijke snelheid met die teller, zou er iemand veel geklikt hebben de laatste dagen ...?

 
At zondag, januari 07, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@ Emiel,
stuur maar een gifje, ik zal het opslaan en koesteren.
En uiteraard moet ik je de prijs "op de gepaste wijze" bezorgen.

 

Een reactie posten

<< Home