Photobucket

dinsdag, oktober 17, 2006

Klantvriendelijkheid

Zaterdag was ik in een winkel van video en huishoudtoestellen in Varsenare, ik noem geen namen.
De dame des huizes was op haar gemakskes bezig om een klant te bestellen.
Hoewel mijn tijd beperkt is heb ik toch geduldig afgewacht.
Ik wilde een nieuwe video of liever DVD recorder, in die tijd had ik alle modellen al rustig bekeken natuurlijk.
Hoewel ik tegen dat die dame terugkwam in de hoek van de recorders stond, vroeg ze me toch wat ik nodig had. Ik wilde dus een DVD recorder kopen, maar toch eerst graag wat uitleg. Bijvoorbeeld over een inwendige harde schijf en zo.
"Mijnheer, mijn man is niet thuis, hij is heel de dag gaan leveren, en ik ken daar niks van, en een boekske kan ik u ook niet meegeven want we hebben er geen"
"Dag mevrouw, ik zal nog wel eens terugkomen zeker?"

Dat had je gedacht, ik zoek wel op een ander.

2 Comments:

At dinsdag, oktober 17, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

amai das ook geen vette reclame. Vereiste nr 1 is tochwel dat de mensen van de zaak tenminste hun producten kennen. Het is wel positief dat je de lokale middenstand helpt Luc maar misschien doeje er niet slecht aan eens verder te kijken er zijn nog budgetvriendelijke zelfstandigen naar Brugge op.

groeten

 
At woensdag, oktober 18, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Caveerman,
moest het nu nog de eerste keer zijn dat ik daar een negatieve ervaring tegenkom, dan zou je nog kunnen twijfelen.
De vorige keer stonden man en vrouw ruzie te maken over de technische specificaties van een toestel, en ik was beschaamd dat ik ertussen stond.
Ik denk dat ik Oostkampwaarts zal gaan bij V & B , dat zal wel beter zijn.

 

Een reactie posten

<< Home