Photobucket

vrijdag, mei 30, 2008

Nieuw Dagboek voor Boer & Tuinder

Ik maakte maandagavond mijn nieuwste Dagboek voor Boer & Tuinder.

Ik dacht, laat ik maar eens schrijven over de ongekende macht die de boerenstand heeft doordat zij een factor beheren die eigenlijk bij alle mensen zou kunnen voelbaar zijn, namelijk de voeding en de beschikbaarheid ervan.
Dus ik maakte een attractieve titel: "De ochtendploeg heeft het werk neergelegd"

Verdorie, het lijkt wel of alle boeren van noordelijk europa dat Dagboek al in previeuw hebben meegelezen, want ik had nog maar amper gedaan met typen of de rellen braken los, en van Noord Duitsland over Nederland tot zelfs een beetje in België is een melk-oorlog uitgebroken met diverse acties en het lijkt er sterk op dat de situatie nog verder zal escaleren, het zou me niks verwonderen als zelfs andere sectoren ook niet zouden meedoen.

Net zoals ik beschreef in Mijn Dagboek, blijkbaar.
http://www.mijndagboeken.wordpress.com/

Nooit eerder zat ik zo kort op de actualiteit met mijn dagboek als deze week.

2 Comments:

At zaterdag, mei 31, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

Luc,

Proficiat met je dagboek!!!!!!

DAT IS DE NAGEL OP DE KOP

Zou moeten het weekend-column zijn van alle dagbladen!!!!!

D.

 
At zondag, juni 01, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

Ja, heel mooi Luc, proficiat!!
en zo zie je dat wij eigenlijk heel het land kunnen plat leggen!

 

Een reactie posten

<< Home