Photobucket

dinsdag, augustus 07, 2007

Het Weerbericht voor vandaag en de komende dagen.

Deze namiddag hoorde ik in de radio volgend weerbericht (echt waar!):

"Morgen kan het overal gaan regenen, maar op de meeste plaatsen blijft het droog"



Mijn vraag: moeten ze de mensen die dergelijk bericht opstellen wel betalen, of zijn die ergens voor in therapie?

Wil je weten of het in het eerste uur nog gaat regenen?
Kijk dan maar eens op buienradar.nl.
Dat geeft al betere beelden denk ik.

Labels:

4 Comments:

At woensdag, augustus 08, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Ik denk dat ik weerman ga worden. Zo kan ik het ook.

Hier alvast mijn voorspelling:
De komende dagen gaat het overal regenen, behalve daar waar het droog blijft. De zon gaat uitbundig schijnen, maar ze kan eventueel aan ons zicht onttrokken worden door wolken, die overal gaan hangen, behalve op die plaatsen waar de lucht staalblauw kleurt.
De temperaturen schommelen tussen de 0 en 50 graden en de wind waait. Bij eventuele windstilte zal daar echter niet bijster veel van te merken zijn.
Er is geen vorst in het vooruitzicht, en na woensdag komt donderdag. Geel is een kleur.

 
At woensdag, augustus 08, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Na het weerbericht van Menck heb ik hier eigenlijk niet veel meer aan toe te voegen. Soms ergeren wij ons ook aan de manier waarop het weerbericht gebracht wordt - vooral op de radio!
Ik kan je toch alvast meegeven dat het hier en nu - woensdag 8 augustus 9u45 - geweldig hard regent vergezeld van een strakke noordenwind. Ziet er niet goed uit!
Het ergste is dat ik nog massa's boodschappen moet doen deze voormiddag...

 
At woensdag, augustus 08, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Menck:
jij hebt alvast geen diploma nodig om weerman te worden.

 
At woensdag, augustus 08, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Annemie
Volgens de voorspelling op die link naar buienradar.nl kan je rond 11.00 uur je boodschappen gaan doen in de streek van Kortrijk.
Hou wel dit in het achterhoofd: het kan droog blijven, tussen de vlagen.

 

Een reactie posten

<< Home