Photobucket

zondag, juni 24, 2007

Medewerking gevraagd.

Bij deze wil ik even jullie medewerking vragen.

De zoon van een kennis van ons heeft een soort taalstage gewonnen voor een maand in Parijs.
Eerst was dit uiteraard met huisvesting inbegrepen, door omstandigheden echter gaat dit niet door, en daardoor zou deze unieke taal-stage voor deze jongeman in het water vallen.

Mijn vraag via deze Internetvorm:
Heeft iemand kennis van een logementsplaats in Parijs (familie, vrienden, een student die daar niet aanwezig is in de zomervacantie, ...) en wil die dat laten weten aan mij?

Er zijn ook voordelen aan:
-het is een hele nette jongen, elke dag fris gewassen achter zijn oren
-spreekt steeds met twee woorden
-verheft zelden zijn stem
-is bijna twee meter groot, dus misschien een ideale gelegenheid om wat plafonds af te wassen

Graag een dringende reactie.

Met zeer veel dank.

3 Comments:

At zondag, juni 24, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

En daarenboven ben ik exotisch (eenmaal in Parijs hé ;p) en decoratief.

Alvast HEEL HARTELIJK bedankt voor de medewerking, webmaster :)

 
At dinsdag, juni 26, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Spijtig genoeg kan ik je niet helpen, maar hopelijk lukt het jullie.

 
At zaterdag, juni 30, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Had ik in Parijs gewoond, hij mocht direct komen!!

 

Een reactie posten

<< Home