Photobucket

donderdag, augustus 10, 2006

Verwondering.

Regelmatig bekijk ik de statistiek van deze blog die me verteld hoeveel bezoekers er nu weer langsgekomen zijn, en ook vanwaar jullie afkomstig zijn.
Tot mijn niet onaangename verwondering tikte deze teller eergisteren door tot aan 99.
Ja, dat wil dus zeggen dat deze blog door 99 bezoekers werd gelezen.
Een kleine euforie maakte zich van mij meester. Zou de erkenning van deze blog dan toch een feit zijn? Is er een gestage groei te noteren zodat ik nu toch blijk boven de 100 bezoekers per dag uit te komen?
Verder onderzoek leerde me dat veel bezoekers hier langsgekomen waren na klikken op de link op de pagina van Mechanisatie en wel op het item "vette pech". En daar staat ook een foto in die ik instuurde van de trekker met de doorgezakte dissel vanwege een overladen kipwagen. Toch begreep ik nog niet direct wat de beweegreden was van al die bezoekers om plots naar die site van machine-leed te gaan.
Vandaag heb ik het begrepen toen ik het weekblad "Boerderij" in handen kreeg: op de laatste pagina staat altijd de strip van de Opa(boer) en zijn gezin, en daar stond een vermelding in over foto's over "vette pech". En de Nederlanders ontvangen hun "Boerderij" altijd enkele dagen eerder dan de Vlamingen, zodoende.
En de eerlijkheid gebiedt me te melden dat ik niet meer aan de 99 bezoekers toe gekomen ben, maar toch nog een 80-tal.
En dat is ook niet slecht.
Op gevaar van verwijt van schending van copyright plaats ik hier een kopietje. (Kan wel even zeker, redacteurs van Boerderij?)
(Klik om te vergroten)
Photobucket - Video and Image Hosting

1 Comments:

At zaterdag, augustus 26, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

De categorie 'BLOOPERS' is ook een van de populairste pagina's op mijn site http://www.tractorfan.nl.

Gewoon doorbloggen he! Ik zal zo nu en dan wat linkjes naar je plaatsen.

Tinus

 

Een reactie posten

<< Home