Photobucket

maandag, juni 26, 2006

De verhalen van Boerenblog gaan wereldwijd.

De verhalen op het Internet gaan de wereld rond. Alles is nu op een muisklik van ons verwijderd.
Zo zijn een groep van jonge boeren in Portugal op mijn Boerenblog gedwaald en hebben met veel interesse het relaas gelezen hoe ik een contract versierd heb voor de aankoop van soja voor het jaar 2007.
Ja, misschien zijn ze wel een beetje jaloers dat ik voor die scherpe prijs heb ingekocht !
Blij toe dat ik deze mensen ook een handje kan helpen, of ook anderen aan het denken kan zetten dat met de computer veel meer informatie op ons kan afkomen dan vroeger.
Zijn er nog boeren van "all over the world" die ook deze blog lezen?
Wat denken jullie dan over het landbouwnieuws in Vlaanderen en Nederland dat ik hier voor jullie breng op deze Blog?
Blij dat je hier weg bent?
Of toch een beetje heimwee?
Laat het maar weten in de comment.

1 Comments:

At vrijdag, juni 30, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Waauw. Proficiat Luc. Dat is een aanmoediging om zo verder te doen!

 

Een reactie posten

<< Home