Photobucket

zaterdag, december 01, 2007

2 weken Tenerife All-Inclusief

Goede vrienden.
Hou a.u.b. de week van 5 januari vrij.

Dit moet mij weer overkomen...
Ik heb maanden geleden via de site van Pliske meegedaan met een wedstrijd van VTM. (Vlaamse Televisie Maatschappij)

Ik was het bijna vergeten, maar nu heb ik een prijs gewonnen, en wat voor één !
Ik kan het bijna niet geloven !
Ik mag met samen met mijn 15 ( vijftien ) beste vrienden, 12 dagen lang naar Tenerife !!!
Voorwaarde is dat die vrienden elkaar nu al behoorlijk goed kennen.
Kan dus geen probleem zijn ....

We vertrekken al op zaterdag 5 januari ...
Alles wordt betaald, de reis, de maaltijden, we krijgen zelfs zakgeld ( € 30,= per persoon / per dag ) en het hotel (Dunas Paradiso, zie de foto's) is al All-Inclusive !!!

Zie foto's:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Wie is er dan nog vrij?
Want, nu wil ik je vragen, omdat we de laatste tijd zo'n vriendschappelijke band hadden....

Of jij dan in die week mijn koeien kunt komen melken...

Van harte bedankt,

Luc.

2 Comments:

At maandag, december 03, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Koop vlug een robotje

 
At maandag, december 03, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Even ter info:

bovenstaande post was wél als grapje bedoeld .....

 

Een reactie posten

<< Home