Photobucket

vrijdag, december 22, 2006

Ne mens ziet al ne keer eentwat langs de bane.

Vanmorgen was ik van Zedelgem op weg naar Wingene (John Deere showroom) toen ik in de buurt van de autostrade op volgend idyllisch tafereeltje kwam.
Men is er daar op die plaats in geslaagd om op de oprit van de brug over de A17 (E403) twee rondepuntjes te legeen om het invoegen van het verkeer te vergemakkelijken.
Heeft men blijkbaar niet te veel aan lang en zwaar transport gedacht, bijvoorbeeld vanuit de New Holland fabriek in Zedelgem.
Die maaidorsers moeten toch op de één of andere manier de wereld rond geraken?
Opleggertje was een beetje aan het slepen op de beton, ja, de chauffeur keek nogal zorgelijk.
Het moest er natuurlijk om doen dat ik daar passerde met mijn fototoestelleke naast mij op de zetel.
Op de laatste foto was hij toch al een beetje aan het rijden (en zo kon ik ook weer door)

2 Comments:

At zaterdag, december 23, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

de luc wordt nog nen echte journalist

 
At zaterdag, december 23, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Wannes, journalist, het lijkt me wel wat. Ik blijf maar hopen dat iemand mij op een dag een perskaart bezorgt zodat ik overal gratis naar binnen kan, zogezegd voor de verslaggeving. Er zijn een aantal feestelijkheden en recepties die me wel zouden kunnen boeien.
Voorlopig blijf ik wel gewoon blogger, maar het is soms wel eens nuttig om de camera bij de hand te hebben voor een "snapshot". Deze foto's waren genomen in het voorbijrijden vanuit het open raam van de auto.

Luc

 

Een reactie posten

<< Home